Uitleg

Stap 1

 Aanmelden


Klik om de foto te vergroten...Om gebruikt te kunnen maken van de AED monitor is het noodzakelijk om een GRATIS account aan te maken waarin u als hoofdbeheerder uw AED of zelfs meerdere AED toestellen kunt monitoren. Via de link aanmelden kunt u de eerste stap zetten om een account aan te maken waarin u uw apparatuur online kunt monitoren. Nadat u op verzenden heeft geklikt volgt u stap 2.

 
Stap 2  Account bevestigen
 

Klik om de foto te vergroten...U ziet op uw scherm de boodschap "Er is een e-mail naar uw e-mail adres gestuurd ter verificatie." (Zie afbeelding stap 2). Open uw e-mail programma om de mail te lezen. Om uw account te bevestigen en te activeren klikt u op de blauw gekleurde tekst.

Nadat u deze stap heeft uitgevoerd verschijnt de boodschap"Account geactiveerd". Vanaf dit moment kunt u gebruik gaan maken van de AED Monitor.

 
Stap 3  Inloggen
 

Klik om de foto te vergroten...Klik in de blauwe menubalk op INLOGGEN. U kunt nu inloggen met het opgegeven Mobiele nummer + Wachtwoord.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent kunt u deze opnieuw aanvragen via de 'link' Wachtwoord vergeten.

 
Stap 4  Uw Startpagina
 

Klik om de foto te vergroten...U bevindt zich nu op uw eigen beheerders pagina. Voor het gemak hebben we deze de titel "Startpagina" gegeven. Op deze pagina verschijnen straks gedetailleerde gegevens met betrekking op periodiek onderhoud en nog veel meer nuttige informatie. Hiervoor moeten uiteraard eerst uw AED worden aangemeld in het online bewakingssysteem. We gaan nu de AED of meerdere AED's registeren.

 
Stap 5  Uw AED Registreren
 

Klik om de foto te vergroten...Het registreren van uw AED apparatuur vraagt wel even uw aandacht. Alle gevraagde gegevens zijn noodzakelijk voor een goede werking van het programma. Een bijkomstig voordeel is dat u altijd over alle serienummers beschikt mocht uw apparatuur gestolen worden. Nadat u alle gegevens heeft ingevoerd klikt u op "opslaan".

 
Stap 6  AED Geregistreerd
 

Klik om de foto te vergroten...U ziet nu de melding dat uw AED geregistreerd is.

 
Stap 7  Uw Startpagina 2
 

Klik om de foto te vergroten...Zoals bij stap 4 al is vermeld bevindt zich hier uw "startpagina" waarin alle gegevens van uw AED toestel worden getoond. De afbeelding bij stap 7 laat zien wat er nu allemaal bekend is over het aangemelde toestel. Zo ziet u bijvoorbeeld dat uw Elektroden nog een capaciteit van 78% heeft. De hoofdbatterij heeft nog een restspanning van 94% bevat en dat de 9 volt testbatterij die uitsluitend bij Defibtech toestellen noodzakelijk is nog een restspanning van 54% heeft. De lichtgroene vakjes waarin de datums staan vermeld zullen 1 maand voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum rood kleuren. U zult vanaf dat moment per e-mail meldingen ontvangen dat periodiek onderhoud aan uw AED toestel noodzakelijk is. Als extra waarschuwing word uw AED toestel ook op de hoofdindex van de site getoond.

 
Stap 8  Gegevens wijzigen
 

Klik om de foto te vergroten...Bij stap 7 genoemde startpagina zijn nog meer opties ingebouwd. U moet immers wijzigingen aan kunnen brengen nadat er bijvoorbeeld een inzet is geweest en materialen zijn vervangen. Dit kan op 2 verschillende manieren. Op de afbeelding bij stap 8 ziet u een overzicht van uw 'startpagina' met daarin 2 pijlen. Pijl nummer 2 wijst op een "potlood icoontje" welke een verkorte weg is om kleine wijzigingen aan te brengen in data. Stap 1 daarentegen is veel uitgebreider. Klik op het SN nummer van uw AED toestel. Er wordt een ruim overzicht getoond met vele opties. In de geel gekleurde menubalk (AED Details) vindt u een aantal opties om zaken te bewerken.

  • Datails bewerken
  • Beheerders toevoegen die gemachtigd zijn om periodiek onderhoud te plegen aan uw AED toestel.
  • Materialen bestellen voor uw AED
  • Een checklist invullen zodat uw aandacht niet verslapt op het toezicht.
  • Mutaties schrijven zodat u memo's kunt bewaren bij uw toestel.